2015.01.17. 15:57, sayra
Na, akkor itt lenne, amit ígértem. :) Remélem, valakinek hasznos lesz (nekem biztos, mikor pár hónap múlva kíváncsi leszek, mit hallgattam mostanában). Bele is vágnék, ez egyfajta top 10-es lista.
1. Paradise Lost - Shadowkings
Sokat gondolkodtam, kinek adjam az első helyet, és a Paradise Lost-ra esett a választásom, Nem sok számot ismerek tőlük jelenleg, mert egy hete kezdtem el őket hallgatni, de életem egyik legjobb döntésének tartom. :D Természetesen az ötlet D-től jött (a sráctól, akit szeretek, de ezt Ő még nem tudja, ezentúl D-ként fogom említeni), mondanom sem kell, ki jut eszembe, mikor őket hallgatom (együttes, tök mindegy, milyen szám). De nem emiatt került az első helyre, abszolút megérdemli szerintem. Nagyon össze lett rakva, jó kis gothic metal. :)
2. Avantasia - In Quest For
Kellemes hangzású, nyugtató dal, elaludni vagy gondolkozni tökéletes.. amilyen ramaty hetem volt, szükségem is volt ilyesfajta lelki békét sugárzó dalokra. :) A szöveg sem semmi. Szerintem ők az egyik legegyedibb banda, btw.
3. Avantasia - Anywhere
Ezt a számot is rongyosra hallgattam a héten, szóval csak ajánlani tudom, hasonló, mint az előző.
4. Alvin és a mókusok - Bizalom
Meghallgattam, és hát igen. Punk. Kell néha (mostanában egyre többször). Nem nagyon hallgattam eddig magyar együtteseket, és nem is az Alvin hatására, de már egyre többet ismerek és hallgatok. Ismerek már elég régóta őket, felületesen, de ezt a számukat még nem hallottam ezelőtt. Kicsit talán morbid, de nagyon odabasz. (Y)
5. The Birthday Massacre - Divide
Már a múltkor is írtam róluk, és a véleményem változatlan. Nagyon jók, és nem csak rockerek/metalheadeknek ajánlom.
6. Moonspell - An Erotic Alchemy
Kurva jó. Csak így szimplán. Ne riasszon el, hogy hosszú.. annyira nem is az. Az egész.. zene, szöveg. Minden jó. Gothic.
7. Sentenced - Ever-Frost
Finn banda, most sem csalódtam. Melodeath, az egyik kedvenc zenei ágam. Azt írják, hogy ez csak a korai albumaikra vonatkozik, a későbbieken heavy-t tolnak. Majd csekkolom, nekem ígéretes bandának tűnnek. ;)
8. Hammerfall - r(E)volution
Mostanra talán a kedvencem lett a Hammerfalltól. Vagy mégsem? Annyi jó számot írtak, hogy az hihetetlen. Kedvenc bandám perpill. Nem akartam őket ennyire hátra rakni, de akartam esélyt adni az újabbaknak, áltlauk egyébként is kicsit háttérbe szorult a HF. Ez nem jelenti azt, hogy nem imádom őket továbbra is. Komolyan abszolút kedvenceim. :)
9. Alestorm - You Are A Pirate
Hihihi. Ez nagyon állat lett szerintem. :D Kelni is jó rá. Nekem erőt ad olyan dolgokhoz, amiket nem merek megcsinálni, és könnyebb leszarni mások véleményét egyes dolgokról. Kalóz-metál, Skóciából.
10. Amarante - Massive Addictive
Sok jót/rosszat hallottam az Amaranthe legújabb albumáról, és őszintén néhány szám nekem sem jön be a mostaniak közül, de ettől függetlenül még szeretem az együttest, ez a számuk pedig különösen jól sikerült. :) Kicsit mintha keveredne a pop a metállal, de így jó, ahogy van.
Még fért volna a listára, de top 10-est mondtam, szóval egyelőre ennyi. Így is jó nehéz dolgom volt. :D